JOAQUIN SABINA “LO NIEGO TODO” EL 28 DE JUNY AL PALAU SANT JORDI DE BARCELONA


JOAQUIN SABINA  NOVA GIRA LO NIEGO TODO”

EL 28 DE JUNY AL PALAU SANT JORDI DE BARCELONA

SABINANOTA2_111317

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LES ENTRADES DELS PRIMERS CONCERTS, A LA VENDA EL DIVENDRES 16 A PARTIR DE LES 10.00H. A jsabina.com i loniegotodo.com

Madrid, Barcelona, ​​Sevilla, Bilbao i Saragossa seran les primeres ciutats on farà parada la que serà sens dubte la gira de l’any al nostre país. La tornada de Sabina als escenaris és sempre motiu de celebració i més quan ve precedida per l’edició d’un nou treball. Set anys després del llançament de Vinagre y rosas arriba Lo Niego Todo el seu divuitè àlbum d’estudi, en aquest cas, amb la producció de Leiva.

La gira recorrerà les principals ciutats del nostre país, arrencant en els primers dies de juny i perllongant fins a mitjans d’octubre. Com sempre, tant la producció tècnica com l’escenografia estaran a l’alçada d’un dels retorns més esperats als escenaris del nostre país.

Les entrades per a aquests primers concerts estaran disponibles el proper divendres 16 de desembre des de les 10 del matí a les webs oficials www.jsabina.com i www.loniegotodo.com, únics portals autoritzats i que garanteixen el preu oficial de l’entrada. Tots els seients seran numerats a partir de 38 €.

En quan al seu nou treball, el llançament del mateix està previst per a març de 2017. El mateix Joaquín ha parlat de les raons que l’han portat a treballar amb Leiva: “Vaig a ajuntar-me amb un jovenet que m’agrada molt, a veure si renovem una mica l’aire “. Leiva, que ja li va posar música a Tiramisú de limón de Vinagre y rosas, relleva en els comandaments a Pancho Varona i Antonio García de Diego, productors habituals de l’artista des de Física y química.

A l’altre gran col·laborador de Lo Niego Todo,  Benjamín Prado, Sabina el va conèixer en els anys vuitanta, en una època en la qual el poeta era acompanyant habitual de Rafael Alberti, per donar inici a una estreta amistat que s’ha revitalitzat a Rota, on tots dos estiuegen. El poeta rocker i el rocker poeta van unir les seves forces per primera vegada el 1988, quan van compondre el tema Cuando aprieta el frío, inclòs en l’àlbum El hombre del traje gris.

Cantautor i poeta, Sabina és una figura clau de la música espanyola de les tres últimes dècades, en les que ha desenvolupat una prolífica carrera que inclou treballs tan memorables com 19 días y 500 noches, que va aconseguir 17 discos de Platí.

En total ha publicat 17 àlbums d’estudi, cinc en directe i tres recopilatoris, que sumen unes vendes superiors als 10 milions de discos. Ha compost per artistes com Ana Belén, Andrés Calamaro o Miguel Ríos entre d’altres i publicat diversos llibres de poemes així com algun recopilatori de lletres de les seves cançons.

La gira Lo Niego Todo està organitzada per Riff Produccions, GetIn, i The Project en acord amb Berry Produccions.

Sevilla> 18 de juny> Estadio Olímpico

Madrid> 21 de juny> WiZink Center (Palacio de Deportes)

Barcelona> 28 de juny> Palau Sant Jordi

Bilbao> 7 d’octubre> Bizkaia Arena BEC

Saragossa> 11 d’octubre> Pabellón Príncipe Felipe

 

_______________________________________________

JOAQUIN SABINA ANUNCIA NUEVA GIRA “LO NIEGO TODO”

EL 28 DE JUNIO EN EL PALAU SANT JORDI DE BARCELONA

LAS ENTRADAS DE LOS PRIMEROS CONCIERTOS, A LA VENTA EL VIERNES 16 A PARTIR DE LAS 10.00H. EN jsabina.com y loniegotodo.com

Madrid, Barcelona, Sevilla, Bilbao y Zaragoza serán las primeras ciudades donde hará parada la que será sin duda la gira del año en nuestro país.  La vuelta de Sabina a los escenarios es siempre motivo de celebración máxime cuando viene precedida por la edición de un nuevo trabajo. Siete años después del lanzamiento de Vinagre y rosas llega Lo Niego Todo su decimoctavo álbum de estudio, en este caso,  con la producción de Leiva.

La gira recorrerá las principales ciudades de nuestro país, arrancando en los primeros días de junio y prolongándose hasta mediados de octubre. Como siempre,  tanto la producción técnica como la escenografía estarán a la altura de uno de los regresos más esperados a los escenarios de nuestro país.

Las entradas para estos primeros conciertos estarán disponibles el próximo viernes 16 de diciembre desde las 10 de la mañana en las webs oficiales www.jsabina.com y www.loniegotodo.com., únicos  portales autorizados y que garantizan el precio oficial de la entrada. Todos los asientos serán numerados a partir de 38€.

En cuanto a su nuevo trabajo, el lanzamiento del mismo está previsto para marzo de 2017. El propio Joaquín ha hablado de las razones que le han llevado a trabajar con Leiva: “Voy a juntarme con un jovenzuelo que me gusta mucho, a ver si renovamos un poco el aire”. Leiva, que ya le puso música a Tiramisú de limón, de Vinagre y rosas, releva en los mandos a Pancho Varona y Antonio García de Diego, productores habituales del artista desde Física y química.

Al otro gran colaborador de Lo niego todo, Benjamín Prado, Sabina lo conoció en los años ochenta, en una época en la que el poeta era acompañante habitual de Rafael Alberti, para dar inicio a una estrecha amistad que se ha revitalizado en Rota, donde ambos veranean. El poeta rockero y el rockero poeta unieron sus fuerzas por primera vez en 1988, cuando compusieron el tema Cuando aprieta el frío, incluido en el álbum El hombre del traje gris.

Cantautor y poeta, Sabina es una figura clave de la música española de las tres últimas décadas, en las que ha desarrollado una prolífica carrera que incluye trabajos tan memorables como 19 días y 500 noches, que alcanzó 17 discos de Platino.

En total ha publicado 17 álbumes de estudio, cinco en directo y tres recopilatorios, que suman unas ventas superiores a los 10 millones de discos. Ha compuesto para artistas como Ana Belén, Andrés Calamaro o Miguel Ríos entre otros y publicado varios libros de poemas así como  algún recopilatorio de letras de sus canciones.

La gira Lo Niego Todo esta organizada por Riff Producciones, GetIn, y The Project en acuerdo con Berry Producciones.

Sevilla> 18 de Junio> Estadio Olímpico

Madrid> 21 de junio> WiZink Center (Palacio de Deportes)

Barcelona> 28 de junio> Palau Sant Jordi.

Bilbao> 7 de octubre> Bizkaia Arena BEC

Zaragoza> 11 de octubre> Pabellón Príncipe Felipe