BEBE TORNA A BARCELONA (22 de desembre)


 

BEBE TORNA A BARCELONA

IMG_6208_121653

 

 

Després del seu concert a BARTS amb les entrades exhaurides, la cantant torna a Barcelona el dijous 22 de desembre al Palau de la Música

Entrades avui a la venda a theproject.es

Bebe publica la reedició del seu exitós àlbum Cambio de piel amb el qual va aconseguir els primers llocs de la llista de vendes. Sense renunciar a res, Bebe es reinventa en aquest quart àlbum recuperant l’essència del que un dia li va valer ser tota una revelació de la música popular. Després de la seva gira a Europa i Llatinoamèrica, torna el proper 16 de setembre per presentar-nos la reedició d’aquest àlbum produït per Carlos Jean. Es tracta del disc de la seva consagració, un treball molt personal, fruit de múltiples experiències, en què la poesia de la vida es dóna cita amb el seu inconfusible veu.

El format d’aquesta reedició és un CD + DVD que conté 4 Bonus Tracks (1.- La vida que no viví (Enrique Heredia “El Negri” feat. Bebe i El Langui), 2.- Vete (Los Amaya feat. Bebe) , 3.- Cesar no debe morir, 4.- Ganamos feat. Haze) i el tema inèdit Te ví.

Sens dubte el retrobament amb la millor Bebe, creativa i íntima , sensual i sincera que ha crescut artísticament, mostrant una decidida voluntat de reprendre les regnes de la seva carrera i tornant a una sonoritat i una expressivitat molt pròpies i úniques que presentarà en concert el 22 de desembre.

 

 

BEBE VUELVE A BARCELONA

Después de su concierto en BARTS con las entradas agotadas, la cantante vuelve a Barcelona el jueves 22 de diciembre en el Palau de la Música

Entradas hoy a la venta en theproject.es

Bebe publica la reedición de su exitoso álbum Cambio de piel con el que consiguió los primeros puestos de la lista de ventas. Sin renunciar a nada, Bebe se reinventa en este cuarto álbum recuperando la esencia de lo que un día le valió ser toda una revelación de la música popular. Después de su gira en Europa y Latinoamérica, vuelve el próximo 16 de septiembre para presentarnos la reedición de este álbum producido por Carlos Jean. Se trata del disco de su consagración, un trabajo muy personal, fruto de múltiples experiencias, en el que la poesía de la vida se da cita con su inconfundible voz.

El formato de esta reedición es un CD + DVD que contiene 4 Bonus Tracks ( 1.- La vida que no viví (Enrique Heredia “El Negri” feat. Bebe y El Langui), 2.- Vete (Los Amaya feat. Bebe), 3.- Cesar debe morir, 4.- Ganamos feat. Haze) y el tema inédito Te vi.

Sin duda el reencuentro con la mejor Bebe, creativa e íntima, sensual y sincera que ha crecido artísticamente, mostrando una decidida voluntad de retomar las riendas de su carrera y volviendo a una sonoridad y una expresividad muy propias y únicas que presentará en concierto el 22 de diciembre.