David DeMaría presentarà les seves noves cançons a la sala BARTS el divendres 21 d’octubre (21h.)


foto2copia_121211
David DeMaría presentarà les seves noves cançons a la sala BARTS el divendres 21 d’octubre (21h.)

Entrades a la venda divendres 8 d’abril a les 10:00 a theproject.es
David DeMaría té nou disc, el desè àlbum d’estudi en la seva carrera ni més ni menys, i lluny dels tòpics promocionals l’artista gadità lliura al 2016 la seva obra més rodona i també la més personal en els seus gairebé 20 anys de carrera com a artista en solitari. David es troba per fi al Séptimo Cielo.

 

Séptimo Cielo, títol del nou disc, desborda en matisos i amplitud de colors i definitivament marca la línia que ha estat buscant durant tots aquests anys. No hi ha dubte que David DeMaría ha construït un registre propi creant una marca fidel a les seves arrels i a un estil inimitable. Amb aquesta desena entrega és quan definitivament apareix un artista únic.

En aquest nou treball vol seguir trobant còmode amb el que canta i amb el que escriu, buscar aquest llenguatge propi a través de les cançons «evitando ‘gustar’ al rebelde en busca de consuelo para su causa, al cantante jondo que no seré, al rockero que no convenceré, al dj que nunca se planteará pinchar mis temas o al temido precipicio de la desmesurada opinión actual”. David i les seves arrels estan en la música espanyola i així mostra orgullós les seves influències, que abraca des Golpes Bajos a Radio Futura, des d’El Último de la Fila a Ketama o Antonio Vega o de Manolo Tena a Alarma a la fusió de Triana.

El procés de gravació del disc ha estat lent i meticulós, un enregistrament estirada al llarg dels mesos en què si alguna cosa abunda són les cançons, petites obres d’orfebreria fabricades per un artesà que ha après a ser feliç amb poques coses.

Daviddemariaoficial

@DavidDeMaria

_______________________________________

David DeMaría presentará sus nuevas canciones en la sala BARTS el viernes 21 de octubre (21h.)

Entradas a la venta el viernes 8 de abril a las 10:00 en theproject.es

David DeMaría tiene nuevo disco, el décimo álbum de estudio en su carrera ni más ni menos, y lejos de los tópicos promocionales el artista gaditano entrega en 2016 su obra más redonda y también la más personal en sus casi 20 años de carrera como artista en solitario. David se encuentra por fin en el Séptimo Cielo.

Séptimo Cielo, título del nuevo disco, rebosa en matices y amplitud de colores y definitivamente marca la línea que ha estado buscando durante todos estos años. No cabe duda que David DeMaría ha construido un registro propio creando una marca fiel a sus raíces y a un estilo inimitable. Con esta décima entrega es cuando definitivamente aparece un artista único.

En este nuevo trabajo quiere seguir encontrándose cómodo con lo que canta y con lo que escribe, buscar ese lenguaje propio a través de las canciones “evitando ‘gustar’ al rebelde en busca de consuelo para su causa, al cantante jondo que no seré, al rockero que no convenceré, al dj que nunca se planteará pinchar mis temas o al temido precipicio de la desmesurada opinión actual”. David y sus raíces están en la música española y así muestra orgulloso sus influencias, que abraza desde Golpes Bajos a Radio Futura, desde El Último de la Fila a Ketama o Antonio Vega o de Manolo Tena en Alarma a la fusión de Triana.

El proceso de grabación del disco ha sido lento y meticuloso, una grabación estirada a lo largo de los meses en la que si algo abunda son las canciones, pequeñas obras de orfebrería fabricadas por un artesano que ha aprendido a ser feliz con pocas cosas.

Daviddemariaoficial

@DavidDeMaria