Torna ‘Maremar’ de Dagoll Dagom al Teatre Poliorama, amb una primera funció solidària en benefici d’Open Armsm a partir del 8 de novembre


Torna Maremar de Dagoll Dagom al Teatre Poliorama, amb una primera funció solidària en benefici d’Open Arms
La funció tindrà lloc el divendres 8 de novembre al Teatre Poliorama i comptarà amb una post
funció amb voluntaris de la tripulació d’Open Arms

Dagoll Dagom entregarà el valor total de la recaptació a l’ONG

Després de l’èxit de la temporada passada a Barcelona i d’haver posat dempeus les platees dels teatres catalans, l’aclamat espectacle torna a fer temporada al Teatre Poliorama el novembre – desembre 2019

Gairebé 90.000 persones ja han vist aquest espectacle sobre el drama que assola els camps de refugiats i els sofriments que pateix una població que prova de fugir de la guerra per cercar un

futur millor



Maremar, el darrer espectacle de Dagoll Dagom, torna al Teatre Poliorama a partir del 8 de
novembre. Commoguts per la tasca del vaixell Open Arms, totalment imprescindible per a seguir
amb la vigilància d’embarcacions i el salvament de persones al mar, i amb la ferma voluntat de seguir actuant en aquesta línia de cooperació,  Dagoll Dagom ha decidit convertir la primera funció
d’aquesta segona temporada en una nit solidària a benefici de l’ONG Open Arms. D’aquesta
manera, el públic que compri una entrada de Maremar per a la funció  del pròxim divendres 8 de
novembre a les 20 h, estarà fent una donació (de 30 €) a favor de l’ONG, ja que la companyia entregarà el valor total de la recaptació.

A més a més, en finalitzar la funció, diversos voluntaris i voluntàries, entre els quals alguns han participat a bord dels vaixells de l’organització, compartiran el seu testimoni en directe amb el públic
assistent. 

Gairebé 90.000 espectadors ja han vist Maremar
El setembre de 2018, Dagoll Dagom va estrenar Maremar. Des de llavors s’han realitzat 148 funcions
 entre els 4 mesos de temporada al Teatre Poliorama i les 31 funcions realitzades fent gira per
Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears. Durant aquest temps més de 87.000 persones han
vist l’espectacle i 15.000 estudiants d’escoles i instituts han assistit a les funcions escolars.
El commovedor i emotiu espectacle ha tingut gran èxit entre el públic i ha rebut molt bones crítiques teatrals.

Albert Triola, Júlia Jové i Helena Gispert, s’incorporen al repartiment
En aquesta nova temporada s’incorporen al repartiment Helena Gispert als papers de Filla d’Antíoc,
Licòrida, Pescadora, Cortesana, Noble, Pirata i Refugiada fins ara interpretats per Anna Castells; Júlia Jové encarnarà els personatges de Marina i Refugiada que fins ara interpretava Elena Tarrats i,
 Albert Triola substituirà Roger Casamajor als papers de Pèricles Refugiat.

Una reflexió sobre el drama dels refugiats inspirada en la música i les lletres de Lluís Llach
Maremar narra la història d’una família que lluita per a retrobar-se després que la guerra els separés. Es tracta de la primera aventura shakespeariana de la companyia al llarg dels seus
quaranta-quatre anys de vida. La proposta està treballada a partir de Pèricles, el Príncep de Tir, una de les peces menys representades del dramaturg que no s’ha fet mai ni a Catalunya ni
a l’Estat Espanyol. Inspirada en la música i les lletres de Lluís Llach, amb la direcció musical,
arranjaments i noves creacions d’Andreu Gallén, coreografia d’Ariadna Peya, direcció de Joan Lluís Bozzo, i producció executiva d’Anna Rosa Cisquella. Una reflexió sobre el drama que assola els
 camps de refugiats i els sofriments que pateix una població que prova de fugir de la guerra per
cercar un futur millor.

La música de l’espectacle està basada en l’obra de Lluís Llach, autor sempre atent a les
problemàtiques socials i històriques. Partint de l’univers musical de Llach, Andreu Gallén converteix les seves cançons en atmosferes melòdiques que acompanyen els espectadors en les emocionants
aventures de Pèricles. El darrer espectacle Dagoll Dagom explora un llenguatge amb música i
cançons a cappella, amb les veus sense orquestra ni acompanyament instrumental.

Al mateix temps, Ariadna Peya  fa viure de forma commovedora amb la dansa i el moviment viatges, naufragis, pèrdues i retrobaments.

L’equip artístic
Adaptació de l’obra Pèricles, Príncep de Tir de William Shakespeare
A partir de la traducció de Salvador Oliva
Inspirat en la música i lletres de Lluís Llach

Direcció – Joan Lluís Bozzo
Direcció musical, arranjaments i noves creacions – Andreu Gallén
Direcció coreogràfica – Ariadna Peya
Dramatúrgia – Jofre Borràs, Joan Lluís Bozzo, Anna Rosa Cisquella, Andreu Gallén, Miquel Periel i Ariadna Peya
Escenografia i vestuari – Alejandro Andújar
Creacions audiovisuals – Joan Rodón i Emilio Valenzuela (dLux.pro)
Il·luminació – David Bofarull A.A.I
Ajudantia de direcció – Jofre Borràs
Direcció de producció – Natàlia Obiols
Producció executiva – Anna Rosa Cisquella