ENTRADES ANTICIPADES + ASSAJOS OBERTS
David Ruano 
A partir del 15 de juny podreu venir a veure CAÏM I ABEL, al Teatre Biblioteca de Catalunya.  
Caïm i Abel no és la història de dos germans. No hi ha bons i dolents. És la història de dues famílies. Una viu en un costat de la tanca –tan semblant a la nostra- i l’altra viu quilòmetres enllà, no sabem on. Caïm i Abel parla de supervivents. Dues generacions, dues maneres d’entendre la realitat. 
Escrita i dirigida per Marc Artigau i Queralt 
Amb: Jordi Figueras, Berta Giraut, Clara de Ramon, Marc Rodríguez, Sergi Torrecilla i Lluís Villanueva. 
ASSAJOS OBERTS 
Dimecres 1 de juny a les 18.30h Dimarts 7 de juny a les 18.30h Us recordem que un assaig obert permet accedir a veure com treballa l’equip artístic d’un muntatge. No veureu el passi sencer de la funció.
Reserveu plaça a:  info@laperla29.cat / 93 217 17 70 (Irene) 
ENTRADES ANTICIPADES A 15€ Si compreu les vostres entrades abans de l’estrena de l’espectacle les podreu aconseguir per 15€. Ho podeu fer clicant AQUÍ
