 La coral afegeix nous temes al seu repertori del programa OH HAPPY DAY
La coral afegeix nous temes al seu repertori del programa OH HAPPY DAY
El grup vocal VEUSCOMSÍ presenta LLUM a l’EIXAMPLE TEATRE, un espectacle ple de llum i màgia
divendres, 5 de gener, a les 20:30 hores, el grup vocal VEUSCOMSÍ presentarà LLUM a l’EIXAMPLE TEATRE, un espectacle ple de llum i màgia que combina les cançons més significatives interpretades en el programa Oh Happy Day de TV3 amb nous temes incorporats en el repertori.
“LLUM és un espectacle on les emocions i els sentiments jugaran un pes molt important per fer-nos viatjar pel món dels Veuscomsí”, explica en Mateu Bauçà, director musical del cor.
Per a això, el conjunt aposta per música en directe, amb un pianista, una violinista i un percussionista, i incorpora noves cançons, com Zombie de The Cranberries o Amor Particular de Lluís Llach, que s’afegiran als èxits del seu pas pel programa Oh Happy Day, com Pa amb oli i sal, La petita rambla del Poble Sec o The Circle of Life.
VEUSCOMSÍ és un cor mixt integrat per 14 cantants formats en teatre musical i dirigits per Bauçà, cantant, pianista i director musical. En els seus inicis, el conjunt vocal comptava amb un repertori centrat especialment en diferents musicals (Els Miserables, El Rey León, Sister Act, Rent…), incloent tant temes a capella com cançons amb base instrumental, però, a partir del seu pas per la 3ª edició del programa Oh Happy Day, el cor ha ampliat el seu ventall afegint-hi temes de diferents estils musicals, com el pop-rock, la rumba o la música dance.
La seva agenda en aquests darrers mesos ha estat plena de actuacions: han cantat amb artistes com Cesk Freixas i Balumut, i han protagonitzat diversos concerts per a les Nacions Unides, els Voluntaris del CAAC de Barcelona i el Mercat de Sants, entre d’altres. A més, el passat 24 de gener, van participar en el Festival Pro-Ajuda pels Refugiats Sirians a Vallromanes, juntament amb músics com Jordi Gomara o Amarcord.